Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Strategia jakości w marketingu przemysłowym / Maciej Urbaniak.

Autor: Urbaniak, Maciej (ekonomia)Współtwórca(-y): Wydawnictwa Normalizacyjne ALFA-WERO [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwa Normalizacyjne "Alfa-Wero", 1998. Opis: 254 s. ; rys., wykr. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8371791542Tematy: Marketing przemysłowy | Zarządzanie jakością
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 340435 Dostępny 1000340435
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 230426 Dostępny 1000230426
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 230425 Dostępny 1000230425

Dla studentów kierunków ekonomicznych szkół wyższych i słuchaczy studiów podyplomowych (MBA) oraz specjalistów z zakresu marketingu, jakości i zakupu w przedsiębiorstwach.