Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki.

Autor: Sztucki, Tadeusz, (1919-2001)Współtwórca(-y): Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Placet [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstWydawnictwo wielotomowe: Biblioteka BiznesmenaSzczegóły wydania: Warszawa : Placet, 1997. Wydanie: Wyd. 2Opis: 223 s. : wykr. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8385428089Tematy: Marketing | Reklama | Sprzedaż promocyjna
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura UKD Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BG UEK Wypożyczalnia 233803 659.1 Dostępny 1000233803
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BG UEK Wypożyczalnia 227041 659.1 Dostępny 1000227041

Na okł. podtyt.: Sztuka pozyskiwania nabywców : sprzedaż bezpośrednia, merchandising, sponsoring, public relations, polsko-angielska terminologia promocji.