Promocja w strategii marketingowej biblioteki / Jan Sójka.

By: Sójka, JanContributor(s): Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextSeries: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 2, Prace Habilitacyjne ; z. 136Publication details: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1994. Description: 111 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Marketing bibliotecznyOnline resources: Click here to access online Dostępne również w wersji elektronicznej.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK
Magazyn
197688 Available 1000197688

Bibliogr. s. 109-[112].

Dostępne również w wersji elektronicznej.