Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Promocja w strategii marketingowej biblioteki / Jan Sójka.

Autor: Sójka, JanWspółtwórca(-y): Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstWydawnictwo wielotomowe: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 2, Prace Habilitacyjne ; z. 136Szczegóły wydania: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1994. Opis: 111 s. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminTematy: Marketing bibliotecznyZasoby online: Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp online Dostępne również w wersji elektronicznej.
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 197688 Dostępny 1000197688

Bibliogr. s. 109-[112].

Dostępne również w wersji elektronicznej.