Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Podstawy marketingu / Henryk Mruk [et al.] ; red. nauk. Henryk Mruk.

Współtwórca(-y): Mruk, Henryk [Red.] | Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1999. Wydanie: Wyd. 2 zmOpis: 349, [1] s. : wykr. ; 25 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8387152625Tematy: Marketing -- podręczniki akademickie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 230076 Dostępny 1000230076
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 230075 Dostępny 1000230075
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 230074 Dostępny 1000230074
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 228440 Dostępny 1000228440

Bibliogr. s. [350].