Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych / Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska.

Autor: Mangione, Thomas WWspółtwórca(-y): Chołoniewski, Jacek [Tł.] | Kossakowska, Anna [Tł.] | Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. Opis: 162, [2] s. : il. ; 21 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 830112850XInny tytuł: Tyt. oryg.: Mail surveysTematy: Ankiety ekonomiczne | Ankiety socjologiczne | Badania marketingowe
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 229891 Dostępny 1000229891
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 229890 Dostępny 1000229890
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 229889 Dostępny 1000229889

Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.

Bibliogr. s. 151-159.