Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu / Marek Prymon.

Autor: Prymon, Marek, (1949-2022)Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Wrocław : Ekspert, 1999. Opis: 199 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8387038369Tematy: Marketing -- zarządzanie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230824 Dostępny 1000230824
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230823 Dostępny 1000230823
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230822 Dostępny 1000230822
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230821 Dostępny 1000230821
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230820 Dostępny 1000230820
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230133 Dostępny 1000230133
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230131 Dostępny 1000230131
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230132 Dostępny 1000230132

Bibliogr. s. 198-199.