Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.

By: Sznajder, AndrzejContributor(s): Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl] | Fundacja Edukacyjna PrzedsiębiorczościMaterial type: TextTextSeries: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. Edition: Wyd. 2 zaktualDescription: 186, [2] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8301127619Subject(s): Marketing strategiczny -- Kraje Unii Europejskiej | Marketing -- podręczniki akademickie | Marketing -- Kraje Unii Europejskiej | Europa Zachodnia -- integracja gospodarcza -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 239530 Available 1000239530
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 235435 Available 1000235435
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230763 Available 1000230763

Bibliogr. s. 185-[187].