Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.

Contributor(s): Wiktor, Jan W [Red.]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 1999. Description: 285 s. : wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8391135594Subject(s): Rynki eksportowe -- Kraje Unii Europejskiej -- konferencje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 255406 Available 1000255406
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230784 Available 1000230784
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230783 Available 1000230783
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230782 Available 1000230782
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230781 Available 1000230781

Bibliogr. przy ref.

Streszcz. w jęz. ang. przy ref.