Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Study guide to accompany Marketing, principles and strategy / J. Barry Masson, Hazel F. Ezell.

Autor: Mason, Joseph BarryWspółtwórca(-y): Ezell, Hazel FRodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Plano : Business Publ., 1987. Opis: V, 194 s. ; 28 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 0256029407Tematy: Marketing
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 200189 Dostępny 1000200189

Stanowi uzup. poz.: Marketing, principles and strategy / J. Barry Mason, Hazel F. Ezell.