Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Sudoła, Jadwigi Szymczak, Mirosława Haffera ; [aut. Krzysztof Andruszkiewicz et al.].

Contributor(s): Sudoł, Stanisław, (1928-2020) [Red.] | Szymczak, Jadwiga, ( -2010) [Red.] | Haffer, Mirosław, (1948- ) [Red.] | Andruszkiewicz, Krzysztof, (1953- ) | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. Description: 356 s. : rys., wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320812496Subject(s): Jakość produktów | Preferencje konsumenta | Marketing
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 232084 Available 1000232084
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 232083 Available 1000232083
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 232086 Available 1000232086

Bibliogr. s. 355-356.