Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Renata Zembura.

By: Zembura, RenataContributor(s): Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane [pbl] | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000. Description: 26, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8372520372Subject(s): Rynki eksportowe -- podręczniki akademickie | Towary markowe -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 231926 Available 1000231926
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 231927 Available 1000231927
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 231928 Available 1000231928

Bibliogr. s. [27].

Dla studentów III i IV roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu oraz dla studentów studiów uzupełniających magisterskich.