Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Renata Zembura.

Autor: Zembura, RenataWspółtwórca(-y): Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane [pbl] | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000. Opis: 26, [1] s. : il. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8372520372Tematy: Rynki eksportowe -- podręczniki akademickie | Towary markowe -- podręczniki akademickie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 231926 Dostępny 1000231926
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 231927 Dostępny 1000231927
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 231928 Dostępny 1000231928

Bibliogr. s. [27].

Dla studentów III i IV roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu oraz dla studentów studiów uzupełniających magisterskich.