Słownik marketingu i reklamy : angielsko-polski / Piotr Ratajczak.

By: Ratajczak, PiotrContributor(s): Wydawnictwo KANION [pbl]Material type: TextTextLanguage: English, Polish Series: Seria Specjalistyczna Wydawnictwa Kanion ; 8Publication details: Zielona Góra : Wydawnictwo Kanion, 1999. Description: 541, [3] s. ; 19 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8387808040Other title: Dictionary of marketing and advertising : english-polish [Added title page title]Subject(s): Marketing -- słowniki angielskie | Reklama -- słowniki angielskie | Marketing -- słowniki polskie | Reklama -- słowniki polskie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 220472 Available 1000220472

Zawiera: ok. 7000 haseł angielsko-polskich i ok. 6000 haseł polsko-angielskich.

Dla specjalistów marketingu i reklamy, studentów, nauczycieli, tłumaczy.