Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].

Współtwórca(-y): Śliwińska, Krystyna, (1950- ) [Red.] | Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Centrum Badań i Ekspertyz [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej, 2000. Opis: 168 s. : il. ; 25 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8391273229Tematy: Unia Europejska -- Polska | Przedsiębiorstwa -- ankiety -- Polska | Przedsiębiorstwa -- Polska -- statystyki | Rynki eksportowe -- Polska
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 232614 Dostępny 1000232614
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 232612 Dostępny 1000232612
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 232613 Dostępny 1000232613

Praca powstała na podstawie fragmentów wyników badań statutowych prowadzonych przez Katedrę Marketingu w 1999 roku pt. "Strategie marketingowe- metody badań, systemy informacyjne, narzędzia" pod kierunkiem Krystyny Śliwińskiej.

Bibliogr. s. 164-168.