Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / pod red. Jerzego Altkorna.

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.] | Akademia Ekonomiczna (Kraków) | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydaw. AE, 1998. Description: 154 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8387239798Subject(s): Marketing -- konferencje | Marketing -- studia i nauczanie (akademickie) -- konferencje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 224787 Available 1000224787
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 224786 Available 1000224786
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 224785 Available 1000224785
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 224784 Available 1000224784
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 224783 Available 1000224783

Bibliogr. przy rozdz.