Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing partyzancki on-line / Jay Conrad Levinson, Charles Rubin ; przekł. Tadeusz Walczak.

Autor: Levinson, Jay ConradWspółtwórca(-y): Rubin, Charles, (1953- ) | Walczak, Tadeusz (ekonomia) [Tł.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. Opis: 365 s. : il. ; 21 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8320811511Inny tytuł: Tyt. oryg.: Guerrilla marketing online. The Entrepreneur's guide to earning profits on the InternetTematy: Marketing w Internecie -- poradniki
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225041 Dostępny 1000225041
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225040 Dostępny 1000225040
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225039 Dostępny 1000225039