Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw / Henryk Mruk, Beata Stępień.

By: Mruk, HenrykContributor(s): Stępień, Beata | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. Description: 240 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320821444Subject(s): Handel międzynarodowy -- 1990- | Przedsiębiorstwa międzynarodowe -- 1990- | Marketing -- 1990- | Konsumenci -- badaniaOnline resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number UKD Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309056 330.567.2 Available 1000309056
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309057 330.567.2 Available 1000309057
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309058 330.567.2 Available 1000309058
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309059 330.567.2 Checked out 26/04/2025 1000309059
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309060 330.567.2 Available 1000309060

Bibliogr. s. 235-240.