Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw / Henryk Mruk, Beata Stępień.

Autor: Mruk, HenrykWspółtwórca(-y): Stępień, Beata | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. Opis: 240 s. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 9788320821444Tematy: Handel międzynarodowy -- 1990- | Przedsiębiorstwa międzynarodowe -- 1990- | Marketing -- 1990- | Konsumenci -- badaniaZasoby online: Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp online
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura UKD Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 309056 330.567.2 Dostępny 1000309056
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 309057 330.567.2 Dostępny 1000309057
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 309058 330.567.2 Dostępny 1000309058
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 309059 330.567.2 Wypożyczono 26/04/2025 1000309059
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 309060 330.567.2 Dostępny 1000309060

Bibliogr. s. 235-240.