Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. poszczeg. rozdz.: Barbara Iwankiewicz-Rak [et al.].

Contributor(s): Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Red.] | Iwankiewicz-Rak, Barbara | Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 1998. Edition: Wyd. 2Description: 361, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8370112390Subject(s): Badania marketingowe -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 230933 Available 1000230933

Bibliogr. s. 359-[362].

Podręcznik przeznaczony dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.