Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. poszczeg. rozdz.: Barbara Iwankiewicz-Rak [et al.].

Współtwórca(-y): Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Red.] | Iwankiewicz-Rak, Barbara | Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Wrocław : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 1998. Wydanie: Wyd. 2Opis: 361, [1] s. : il. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8370112390Tematy: Badania marketingowe -- podręczniki akademickie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BG UEK Magazyn 230933 Dostępny 1000230933

Bibliogr. s. 359-[362].

Podręcznik przeznaczony dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.