Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing od A do Z / Tim Ambler ; przełożyła Magdalena Loska.

Autor: Ambler, Tim, (1937- ) [Autor]Współtwórca(-y): Loska, Magdalena [Tłumacz] | Profesjonalna Szkoła Biznesu - Szkoła Wyższa (Kraków). Wydawnictwo [Wydawca]Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Wydawnictwo wielotomowe: The Financial Times PrzedstawiaSzczegóły wydania: Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. Wydanie: Wydanie pierwszeOpis: 423 strony : ilustracje ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8385441956Inny tytuł: Tytuł oryginału: Financial Times guide to marketingTematy: Marketing
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225721 Dostępny 1000225721
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225720 Dostępny 1000225720
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225719 Dostępny 1000225719
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225718 Dostępny 1000225718
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225717 Dostępny 1000225717
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 225716 Dostępny 1000225716

Literatura zalecana na stronach 422-423.