Zarządzanie marketingowe : studia przypadków : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Dietla ; Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu.

Contributor(s): Dietl, Jerzy, (1927-2021) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - NLU, 1998. Description: 219 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390799839Other title: Zarządzanie marketingiem [Cover title]Subject(s): Marketing -- zarządzanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK
Magazyn
235143 Available 1000235143
Basic collection Basic collection BG UEK
Magazyn
226048 Available 1000226048

Wydawnictwo sfinansowane ze środków Management Box/Fiesta II Programu "Phare".