Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Zarządzanie marketingowe : studia przypadków : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Dietla ; Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu.

Współtwórca(-y): Dietl, Jerzy, (1927-2021) [Red.]Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - NLU, 1998. Opis: 219 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8390799839Inny tytuł: Zarządzanie marketingiem [Tytuł okładkowy]Tematy: Marketing -- zarządzanie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 235143 Dostępny 1000235143
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 226048 Dostępny 1000226048

Wydawnictwo sfinansowane ze środków Management Box/Fiesta II Programu "Phare".