Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy / David H. Bangs, jr. ; tł. Bożena Franków-Czerwonko.

By: Bangs, David HContributor(s): Franków-Czerwonko, Bożena [Tł.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. Description: 206, [2] s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320811686Other title: Tyt. oryg.: Market planning guide creating a plan to successfully market your business, product, or serviceSubject(s): Małe i średnie przedsiębiorstwa -- zarządzanie | Marketing przemysłowy
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number UKD Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 226389 Checked out 03/02/2025 1000226389
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 226384 339.138 Checked out 15/02/2025 1000226384