Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy Altkorn.

By: Altkorn, Jerzy, (1931-2004)Contributor(s): Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. Description: 24 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8387239976Subject(s): Branding (marketing) -- podręczniki akademickie | Towary markowe -- zarządzanie -- podręczniki akademickie | Rynki eksportowe -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 271778 Available 1000271778
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 259503 Available 1000259503
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 257287 Available 1000257287
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 226489 Available 1000226489
Basic collection Basic collection BG UEK Magazyn 226490 Available 1000226490

Bibliogr. s. 24.

Dla studentów III r. studiów dziennych kierunku zarządzania i marketingu oraz dla studentów studiów uzupełniających magisterskich.